Otvoren Muzej oldtimera Presečki u Krapini
Dugogodišnji san zagorskog poduzetnika Antuna Presečkog postao je stvarnost. U Krapini je 7.rujna 2017 otvoren njegov Muzej oldtimera, u čiju je gradnju i opremanje uložio dva i pol desetljeća i oko šest milijuna kuna. Vrijednost izložaka – dvadesetak automobila, više od 60 motocikala i tri... više...
Antun Presečki otvara muzej oldtimera
Krapina će od 7. rujna postati bogatija za još jedan muzej, zahvaljujući jednom od najpoznatijih zagorskih poduzetnika, vlasniku Presečki Grupe i strastvenom zaljubljeniku u oldtimer vozila, Antunu Presečkom. Toga će se dana, naime, u neposrednoj blizini Autobusnog kolodvora Krapina, svečano... više...
Ukinut je kupoprodajni porez na oldtimer vozila
Evo dočekali smo i taj trenutak i bar nešto pozitivno za zaljubljenike u oldtimer vozila. Od 01.siječnja 2017 kupoprodajni porez na vozila starija od 30 godina iznosi 0 Kn, znači ne plaća se. Bez obzira na to valja otići u poreznu upravu i dobiti ovjeru na kupoprodajni ugovor. Članak 5, narodne... više...
Besplatni oldtimer oglasnik na našim stranicama
Zašto koristiti naš besplatni mali oglasnik? Jedini smo portal u Hrvatskoj sa tematikom oldtimer vozila. To je isključivo ono čime se bavimo iz ljubavi i entuzijazma prema starodobnim - oldtimer vozilima. Oglašavamo jedino i isključivo oldtimer vozila, literaturu vezanu uz njih,... više...
"Opatija Oldtimer Tour" - svaki utorak
Liburnia klasik klub Opatija održavat će svakog utorka od 27. lipnja do 29. kolovoza manifestaciju "Opatija oldtimer tour" u vremenu od 19.30 do 22.00 sata, te će koristiti parkirne površine u blizini hotela MIlenij, u Ulici m. Tita. Atraktivni limeni ljubimci, od kojih najstariji potječu iz prve... više...
prev
next
Srijeda, 17 Travanj 2013 19:47

Izborna skupština HROS-a

Skupština HROS-a Skupština HROS-a

U subotu s početkom u 12 sati započela je dodjela priznanja za prvenstvo HROS-a u 2012. godini. Manifestacija je bila održana u prostorijama Presečki grupe u Krapini gdje je ujedno i sjedište HROS-a. Okupili su se najbolje plasirani takmičari (motoristi i automobilisti) iz prošle sezone, te preuzeli vrijedne nagrade koje su zaslužili, a valja napomenuti da pehari nisu nikako skromni kao na natjecanjima već će impozantno krasiti klupske i kućne vitrine. 

Sam čin dodijele vodio je Voditelj povjerenstva za šport g. Aljoša Kubaska, inače delegat Saveza na auto i moto takmičenjima, a dodjeli je bio nazočan i sam predsjednik HROS-a g. Antun Presečki.

Izborna godišnja Skupština održana je nakon dodjele priznanja. Skupštinu je otvorio i vodio predsjednik HROS-a g. Presečki, te nakon usvajanja dnevnog reda između ostalih točaka iz poslovnika dao na glasanje razrješenja dužnosti starog predsjedništva, te otvorio raspravu za izbor novog rukovodstva HROS-a.

Nakon održane rasprave Jednoglasno je izabrano novo-staro rukovodstvo po svim funkcijama redom:
- predsjednik - doc.dr.sc. Antun Presečki
- dopredsjednik - Slobodan Jelić
- tajnik - Jandre Đukić

Do izmjene u strukturi Saveza je jedino došlo u nadzornom odboru, te je umjesto g. Dragutina Tisanića iz OTK Zabok koji je dao neopozivu ostavku na njegovo mjesto izabran g. Zdravko Sraček iz OTK Koprivnica. 

Na Skupštini je bilo riječi o dosadašnjem radu Saveza, ali ono najvažnije što uvelike zanima oldtimeriste je što se može očekivati ulaskom RH u EU pa se tako g. Presečki osvrnuo i na tu temu te nas izvijestio da će se postojeći Pravilnik dakako pridržavati smjernica EU, ali se intezivno radi na prijedlogu i prihvaćanju mogućnosti korištenja jedne registarske pločice i osiguranja na više oldtimer vozila prema modelu zapadnih zemalja Austrije, Njemačke, Švicarske i dr.

Ovakva novost oduševila je prisutne članove Skupštine koja bi bila jedna velika pogodnost za sve članove Klubova članica Hrvatskog oldtimer Saveza. 

Bilo je još govora o monografiji HROS-a koja se priprema već neko duže vrijeme, no zbog nemarnosti klubova koji nisu dostavili podatke tako da je još uvijek u pripremi.

G. Jelić je predstavio predložak biltena koji bi izlazio dva puta godišnje i obrađivao tematiku restauracije. sporta i novosti u svijetu automobila, motorkotača i sve ostale oldtimerske baštine.
Na kraju Skupštine pod razno su predstavnici klubova mogli postaviti pitanja vezano za rad saveza te su odmah dobivali odgovore od rukovodstva HROS-a. Predsjednik je napomenuo da su ulazak u članstvo Saveza zatražili sljedeći klubovi OTK Sv. Krševan Zadar i Klub klasičnih automobila Split, a iz Saveza su isključeni zbog neplačanja članarine OTK Dubrovnik, Classic Alfa Romeo klub, Sv. Jure Makarska, OTK Pleternica i AK Zagorec. 

Nakon zatvaranja skupštine uslijedilo je predstavljenje budućeg muzeja automobila Ferdinand Budicki u Zagrebu čiji je projekat začeo g. Valentino Valjak, te monografije o povijesti automobilizma u Hrvatskoj od početka 19 stoljeća pa do II svjetskog rata. 

Nakon iscrpne povijesne kronologije o automobilizmu i sveopćoj motorizaciji te planova za budućnost koje je g. Valjak predstavio, uslijedio je ručak. 

Poslije ručka i ukusnih zagorskih štrukli, održan je sastanak predstavnika klubova i voditelja povjerenstva za šport g. Aljoše Kubaske. Sastanak je bio upriličen vezano za sportsku sezonu za 2014. gdje je odlučeno da će se službeno za bodovanje prvenstva hrosa održati pet motorističkih i pet automobilističkih takmičenja koji se ukupno zbrajaju za prvenstvo Hrvatske u oldtimer sportu, a koji se ne sastoje od brzinskih utrka.

Organizatori moto takmičenja:

OTK Rijeka
OTMK Karlovac
OTK Zadar
OTK Ivanić Grad
OTK Ogulin

Organizatori auto natjecanja: 

OTK Rijeka
Splitski OAK
OTK Slavonski Brod
Liburnija KK
OTK Zadar

Klubovi koji će u budućnosti željeti organizirati natjecanje moći će održati probno, uz nazočnost predstavnika HROS-a koji će prosuditi njihovu kvalitetu organizacije, a potom po odustajanju nekog kluba organizatora od gore navedenih ući u kalendar na njihovo mjesto. Do tada će jedino taj klub moći održavati natjecanje koje se neće bodovati u sustavu HROS-a kao npr. natjecanje oldtimera u Zagrebu. 

Nadalje g. Jelić je na sastanku predložio da se od iduće godine natjecanja više ne smiju preklapati i održavati na isti dan, te da je preporuka, a ići će se na dogovorno usklađivanje da je razmak između dva natjecanja u istoj disciplini (npr., automobili) u razmaku od najmanje 14 dana.